( قسمت هفدهم ) اشکال “دوازدهم” به نظام به ظاهر “لیبرال دموکراسی” ودر واقع “استکباری” :

( قسمت هفدهم ) 🌹 اشکال “دوازدهم” به نظام به ظاهر “لیبرال دموکراسی” و در واقع “استکباری” :

🌹 شما ( نظام سلطه غربی )در لواء شعار آزادی وحقوق بشر و… با همکاری بلوک شرق آن زمان ( شوروی ) غده سرطانی ای به نام اسرائیل را در قلب جهان اسلام نشاندید و مدام آن را تقویت کردید و تا الان آن را ادامه داده اید.

🌹 متاسفانه برخلاف شعارهای ظاهر فریبتان ضربات سنگین و مهلک و خانمان سوزی را بر مردم فلسطین ومنطقه و امت اسلام وارد کردید که آمارش مثنوی هفتاد من کاغذ است.

🌹 این شمشیری که به قلب مسلمین فرود آوردید سال های سال است که باعث رنج وزحمت مردمی شده است که صاحب آن آب وخاکند، البته قصد شما فقط برای تصرف فلسطین نبوده و بر اساس اظهارات رهبرانتان به دست آوردن از نیل تا فرات یعنی همه کشورهای اسلامی منطقه بوده است.

🌹 سوال این است که شما چکاره عالمید که اینچنین نقشه ها و طرح هائی را می کشید و به سرعت هم اجرائی می کنید؟ به چه حقی ملتی را از سرزمین خود آواره کرده اید و جرثومه های فساد و سنگ دل خود را در آنجا مستقرنموده اید؟ آیا فکر نکرده اید که این جلادان خونخواری که به نمایندگی از شما مجریان جنایات شما هستند ،یک روزی تقاص اعمال خود را خواهند داد و به خاک سیاه خواهند نشست ؟ و  آن روز خیلی دیر نیست و بر اساس پیش بینی امام فرزانه ما حضرت خامنه ای عزیزدر دهه های آینده به تاریخ خواهند پیوست (ان شاءالله)

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.